pátek 29. května 2009

29.den

...prší prší jen se leje... a tak to bylo v podstatě celý den:( Na návštěvu za námi přijela teta Soňa s Daníkem a Lucinkou. Kluci si pohráli, snědli (hodil by se lepší výraz, ale nepublikovatelný) co viděli, což znamená několik kilo bonbonů, sušenek atd ... prostě vše co se dá nazvat "zdravou stravou":) Mám pocit, že víc než by si hráli tak pořád něco futrovali... Nejhodnější byla rozhodně Lucinka. Odpoledne jsme se těšili na procházku venku a já na focení, ale počasí to vidělo jinak:( Takže mám jen pár podivně barevných fotek prcků zevnitř... a upřímně vyfotit je dohromady byl skutečně nadlidský výkon...

...původně jsem měla vybranou jinou fotku, ale když jsem probírala fotky z dneška, tak tahle se jednoznačně stala mojí srdcovkou:)

Žádné komentáře:

Okomentovat