pondělí 25. května 2009

25.den

...dnešek vypadal od rána na mínusový den:( Ráno mi sice sundali KONEČNĚ sádru, ale po rtg se zjistilo, že zápěstí mám zlomené 2x a sádra je potřeba ještě na minimálně jeden až dva týdny:( Koumáky nenapadlo nic lepšího, než mi tu roztřiženou plastovou sádru dát zpátky na ruku a zavázat obvazem...za asi 15 min jsem tam byla nazpátek, protože mi to dřelo jako blázen...ne, nedali mi nic jiného, ale rozstřižený spoj vycpali vatou a doporučili mi koupit si ortézu...tak Vám nevím, ale jediné co mi běželo hlavou v chirurgické ambulanci bylo "No comment"... Ortézu jsem si koupila hned a mojí sádru má Tomášek na hraní:)

...odpoledne se ale skóre vylepšilo a my strávili fajnové odpoledne na pískovišti v Měcholupech...Tomášek se trošku porochnil, my si dali frápko a trošku se grilovali na sluníčku. Ale byla pohodička...

Žádné komentáře:

Okomentovat