neděle 24. května 2009

24.den

...slíbili jsme Tomáškovi výlet parníkem, a když jsem mu řekla, že pojedeme parníkem do ZOO, tak se to nemohlo obejít bez nadšeného JUPÍÍÍ:) Ale i já jsem se těšila ... parníkem jsem do ZOO nejela ani snad jako malá holka nebo si to nepamatuju a ZOO fakt můžu ... i když pražská ZOO o víkendu, kdy je ještě navíc pěkné počasí je tak trochu sebevražda. Ale tak strašné mi to ani dneska nepřišlo, i když v poledne počítadlo ukazovalo 4004 návštěvníků (bez dětí do 3 let) Tomášek si parník patřičně užil a zvířátka taky byla fajn. Od soboty je opět otevřený nový "výběh" pro lachtany, takže to je zase něco pro mě:) Pokud v ZOO nekouknu na lachtany a vydry, nejsem spokojená:)

1 komentář:

  1. NO, na fotkách nejni ale vůbec poznat, že by to bylo jakkoliv náročný -jsou parádní!

    OdpovědětVymazat