pondělí 18. května 2009

18.den

...a je to tady:( Poslední den...poslední probuzení v Paříži:( Tak strašně rychle to uteklo... Unavení a smutní z téhle skutečnosti se hrabeme z pelíšku, balíme a jdeme na snídani. V hotelu můžeme být až do oběda, odlétáme až večer. Po náročných třech dnech se s chutí po snídani vracíme do pelíšku trošku si odpočinout. Já statečně usínám:) Dneska teda kdykoliv a kdekoliv:) Alespoň se po 3 dnech umoudřilo počasí a je nádherný slunečný den
...v poledne razíme na Champs-Elysées, kde jsem měla vyhlídnuté pohledy:) A pak jen tak lážo plážo couráme, aby jsme nějak zabili čas do odjezdu na letiště. Projdeme ještě kolem velkého a malého paláce, ještě naposled k Eiffelovce pro nějakou drobnost a pomalu nazpátek...Poslední káva v Pařížské kavárně (mimochodem jak jinak než výborná) a vracíme se na La Défense. V místním supermarketu nakoupíme sýry a podobné nezbytnosti, u Paula poslední francouzká bagetka a káva u McDonalds:) a vracíme se na autobus směr letiště. Do Prahy přilétáme v půl 11hod večer...

...teď už zbývá jen vzpomínat...za 4 dny jsme toho stihli myslím hodně nicméně zdaleka ne všechno ... V Paříži by se dalo zůstat rozhodně déle a bylo by pořád kam jít a na co se podívat...

...já sama za sebe nemůžu říct, co mě uchvátilo nejvíc...každá část Paříže má svůj půvab a své kouzlo. Paříž mě okoulila svou nezapomenutelnou atmosférou. V Paříži jsem byla s člověkem na kterém mi záleží a kterého miluji a myslím, že to je jeden z hlavních důvodů, proč jsem si zamilovala i Paříž ... ano, ten člověk mi splnil sen ... ukázal mi Paříž takovou, jakou jsem si jí vysnila už hodně hodně dávno ... romantickou a zamilovanou ...

Žádné komentáře:

Okomentovat