pátek 7. srpna 2009

99.den

... ráno jsme s raťafákama došli na procházku k oboře, kde jsou divoká prasata ... je zvláštní pocit, když se k Vám žene kolem 15 divočáku a možná i víc a jediné co je zajímá je to, jestli jste něco přinesli k jídlu:) Když tam mají úplně malinkatý pruhovaný selátka, tak jsou vážně sladký, ale co si budeme povídat - tváří v tvář bez toho plotu bych je potkat doopravdy nechtěla ... škoda jen, že jsem nevzala foťák:(

... po obědě jsme se pomalu chystali na cestu domů, ale Tomášek měl tak prosebný výraz v očích, že chce zůstat na chalupě s babi a dědou, že jsem nakonec podlehla a nechala jim ho tam. A místo toho, abych se těšila na "bezdětný" víkend, tak jsme slzela až na "Haldu":( Nějak mě dneska jeho "maminko jdi už do auta ... čauky" dostalo do kolen ...

... odpoledne jsem osiřela úplně a to na celý víkend. Vilda odjel až do Náchoda na turnaj a já si vymýšlím program. Přemýšlím jestli budu uklízet a balit a nebo s sebou plásnu k bazénu a užiju si tu zvláštní chvíli klidu ...

... stejně mi to přijde zvláštní - místo, aby si člověk odpočinul, tak celý večer napínám uši a poslouchám, jestli se Tomášek neozývá s postýlky a náhodou něco nechce ... jsem asi trošku psychopat:-D

... ale je mi dneska večer tak nějak na smutno ... už si ani nepamatuju, kdy jsem byla takhle "sama" doma ... už teď se těším na neděli na Vilďáka a na pondělí na Majdu...

1 komentář: