pondělí 17. srpna 2009

109.den

... den šestý ...

... dopoledne byli děti hrát s animátory fotbal a pak si malovali na obličej. Tomášek měl luxusního piráta a Adél vílu. Majda se ani koupat jít nechtěl, aby si ho nerozmazal ... nicméně fotku nemám, protože si ho vzájemně naschvál pocákali v moři:(

... odpoledne jsme se vydali na naši oblíbenou pláž a já se poprvé v životě potopila s brýlemi a se šnorchlem ... kdyby mi někdo někdy tvrdil, že to udělám, tak se mu vysměju do očí, protože z představy, že bych potopila hlavu, mám husí kůži úúúplně všude:-D Ale je tady tak neuvěřitelně čisté moře a tolik ryb kolem nás, že jsem nedokázala odolat. Obávám se, že tomuhle kouzlu jsem podlehla ... nakonec to zkusil i Tomášek, kterému jsem šnorchl narvala do pusinky a statečně s ním dýchal. Když poprvé vynořil hlavu z pod vody, měl oči rozšířené úžasem jak tenisáky:-D

1 komentář:

  1. Zas nádherný fotky!! Škoda, že nemáš fotku pomalovaných dětí :-))

    OdpovědětVymazat