čtvrtek 6. srpna 2009

98.den

... vydáváme se hned po snídani na společenskou návštěvu na chalupu za babi a dědou.

... po obědě jsme se vydali do města sehnat TROJE stejné kraťasy na víkendový nohejbalový turnaj a asi bych nikdy nevěřila, jaký je to problém:)

... po neúspěšném lovu jsme Tomáškovi slíbili zvířátka v našem oblíbeném Makově, kde já se už zase trapně zasekla u vyder:) Ale abych neměla stále stejné fotky, tak i když jsou vydry stále stejně roztomilé, tak jsem se vydala fotit labutě ... mno ... ty dospělé mi moc nešli, ale byli tam 4 mláďata, tak to jsem neodolala - i když pohromadě jsem je nezvládla ...

... po zvířátkách jsme zvládli ještě rychlou koupačku na Otavě a uháněli na chalouku - ale cestou zpátky jsme ... POZOR ... sehnali TROJE!!! stejné kraťasy:-D

... babi se nebránila hlídání a my nakonec večer vyrazili do pizzerie a zvládli jsme i nádhernou půlnoční procházku:) Byl to fajn den a nádherný večer ...

1 komentář: