sobota 8. srpna 2009

100.den

... tak nějak divný den už od rána:( Ráno na mě nikdo z postýlky nepokřikoval "maminko já chcu mlíčko" a navíc postel byla tak strašně prázdná ... neměla jsem se ke komu přitulit:( Chybělo mi objetí a ten roztomilý rozespalý kukuč po ránu s přáním dobrého rána a sladkou pusou ...

... radši jsem z pelechu vylezla, nasnídala se a vydala se do autoservisu, páč mi tak nějak podivně hučí auto. Svezla jsem automechanika:-D a auto mi opravili a dokonce zcela zdarma:-D

... dalším z mých "slaměných" plánů bylo OC - potřebovala jsem Tomáškovi koupit s sebou ještě něco k moři, ale po 2 hodinovém pátrání jsem si nakonec koupila něco pro sebe a domů šla bez plánovaného pokladu ... nicméně obchody už nechci alespoň do konce léta vidět ... se mi z nich dělá tak trochu nevolno:)

... po asi 100 letech jsem si na odpoledne koupila "dívčí" časopis a plácla jsem s sebou k bazénu ... odpo přijela kamarádka s její neteří a trošku jsme pokecaly. Na večer jsem si sice plánovala, že zajdu s kámoškou na dvojku, ale nakonec se mi nechtělo ... a i přes to ranní probuzení to byl vlastně hrozně fajn "línej" den ...

Žádné komentáře:

Okomentovat