středa 5. srpna 2009

97.den

... jeden z fajn dnů:)

... večer se zastavila na nealko mojito moje těhu kamarádka. Dali jsme řeč a já ji sbalila a připravila věcičky na mimčo. Bude mít miminko narozené téměř stejně jako Tomášek, tak se jí to snad i hodit bude. Už když ty pidi věcičky balila, tak jsem byla přiznávám se celkem dost naměko ... člověk se přehrabává v těch hadříkách a naprosto přesně jsem si dokázala vybavit, kdy a u jaké příležitosti to měl Tomášek na sobě a tak ... já nevím, ale asi se mnou cloumali hormony:)

... a protože jsem dneska fotku neměla, tak večer jsme s Vildou trochu poškádlili stativ a zkoušeli fotit měsíc ...

1 komentář:

  1. Krásný měsíc! Já úplněk nemám moc ráda... Vždy se mi během toho budí v noci děti :-) (teda jako víc než normálně!)

    OdpovědětVymazat