čtvrtek 23. července 2009

84.den

... den čtvrtý ... přes Telč zpátky do Veselí nad Lužnicí:)

... dopoledne jsme se vydali do Telče, kam já jsem potřebovala hlavně do vinotéky:) Před již zmiňovanými čtyřmi roky jsem tu objevila šampaňské "Znovín clasic" a to jsem si prostě nemohla odpustit:) Mimo jiného jsme si tu koupili i bojovou výbavu v podobě stříkacích pistolek a mohli jsme vyrazit na koupák ...

... odpoledne jsme se vrátili na včerejší místo činu na koupání:) Dneska jsme měli ale ohromné štěstí a mohli pozorovat čápy, kteří nám seděli přímo nad hlavou, kde na komíně měli hnízdo ...... od vody nás vyhnala blížící se bouřka a cestou zpět do chatičky jsme se ještě zastavili pro naše hotové keramické hrnečky:) Mimochodem ten, který byl pro mě je samozdřejmě nejhezčí:)

Žádné komentáře:

Okomentovat