pátek 17. července 2009

78.den

... dneska to vypadalo, že nebude ani co fotit a nakonec nevím co dřív:)

... měli jsme v plánu odpoledne až Tomášek odjede s babi a dědou na chalupu dojet mu pro kolo (odrážedlo), aby tady měl na neděli připravené překvapení:) Po náročné akci, kdy nám nejprve skoro vnutili něco jiného jsme si nakonec odvezli to co jsme chtěli a potřebovali:) Cestou jsme se ještě zastavili pro chrániče, aby se Majda hned nezmrzačil ... a já už se nemůžu dočkat neděle:)

... ALE největší překvapení dneska bylo přichystáno pro mě:) Dostala jsem STATIV :) !!! Úžasný ... dokonalý ... perfektní ... wow já mám takovou radost:) Asi mi nezbývá nic jiného, než se naučit pořádně fotit:) ale to mi rozhodně nevadí ... se těším, až ho půjdeme vyzkoušet:)

... večer jsem svou milou polovičku vytáhla do kina na Harryho Pottera a musím přiznat, že jsem byla víc než znechucená:( Film téměř o ničem ... už teď vím, že další díl ve filmové podobě si nechám ujít ...

Žádné komentáře:

Okomentovat