úterý 30. června 2009

61.den

Dnes jsem dostala tohle malé ocenění mého blogu
Děkuji moc Babs za toto ocenění.
Zde jsou pravidla pro udělení tohoto ocenění:

1. Umísti ocenění na svůj blog.
2. Nezapomeň zahrnout i link osoby, která Ti ocenění udělila.
3. Nominuj 7 nebo více blogů ( vždy obtížné).
4. Zanechej zprávu na jejich blogu, abys jim dal vědět, že mají na Tvém blogu ocenění.


Here are the rules for this award:

1. Put the award on your blog.
2. Include a link to the person who gave you the award.
3. Nominate 7 or more blogs (always hard to do).
4. Leave a message on their blog letting them know they have an award on your blog.
*****
Moje nominace :
My nominations:

Klarissa
Petjan
Lenčula
Katttja
Martencja
Millie
Lucka73

... dnešní fotky jsou jen z procházky se psem ... jedna žabka, kvůli které jsem téměř zahučela do vody:) a pak zbytek ... hodně ubohý zbytek Fantova mlýna ...

... je to zaniklý mlýn u Botiče v lokalitě zvané "Dobrá voda". Zřejmě vznikl ve 14. století. V roce 1740 byl mlýn obnoven a přestaven do podoby v níž zůstal zachován až do požáru v roce 1960. Od roku 1975 zde byl umístěn chov koní s novou obytnou budovou a stájemi. Koncem 90.let minulého století budovy zpustly a úplnou zkázu dokončili bezdomovci ... dnes už jsou to jen zbytky obvodových zdí ... V roce 1929 se zde natáčel film Lucerna ... přiznám se, že mě historie téhle trosky kousek od nás celkem překvapila ... ale původní foto pro porovnání se mi zatím nepodařilo najít - možná proto, že jediná dochovalá fotka je z filmu Lucerna ... ale budu hledat:)

6 komentářů:

  1. Ahoj Pavli, u mě na blogu máš ocenění svého krásného blogu!!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za ocenění. Potěšilo mi a vážím si ho.

    Díky ještě jednou!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, moc moc ti děkuji za ocenění, jsem fakt moc ráda, že se ti můj blog líbí.. děkujiii!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Pride moc moc děkuji za udělení ocenění!!! Mile mě to překvapilo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. chi, připiš si i ocenění ode mě, Máš to tu super ;-)

    OdpovědětVymazat