sobota 20. června 2009

51.den

... ač se mi nechtělo, tak jsem nakonec dopoledne vyrazila na chalupu. Po cestě jsem zjistila, že kousek od nás je krokodýlí ZOO a měla v plánu tam s Tomáškem zajet, ale otevřeno jenom do 16hod... no to jsme dneska doopravdy nestihli, tak snad zítra dopoledne.

... jako alternativa mě napadla Záchranná stanice živočichů Makov ... je to u malé hájenky, kde mají pár zvířat, ale proč mě to tam tak táhne jsou 2 vydry ... jsou naprosto úžasné:) Podařilo se mi vyfotit i veverky, ale seděla jsem u nich asi 20min:) Už nikdy neřeknu, že jsou čmeláci rychlý:)

7 komentářů:

  1. Pavli fotky máš parádní!! Vydry jsou kouzelný.

    OdpovědětVymazat
  2. Nááádherný vydry i ostatní zvířátka!!

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, ty fotky nemají chybu, jsou fakt nádherný!!

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou suprové,líbací vydry úžasný ! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, líbající se vydry jsou nádherný a strašně moc se mi líbí sova nebo co to je za plotem, to je perfektní fotka!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Téda - fotky luxusní!

    A ani jsem nevěděla, že máme k sobě tak "blízko" :o))

    OdpovědětVymazat