pondělí 22. června 2009

53.den

... snad jsem se dneska probudila s lepší náladou než jsem měla včera ... mno asi bych měla, jinak ani vylejzat nebudu:)

... dneska jsem celé dopolko a vlastně i odpolko strávila se svojí milovanou polovičkou:) Nádherně strávený den ... nádherně strávený můj mini "sváteční" den:) Rozmazlovaná celý den:) Nedá mi to se nepochlubit ... dostala jsem naprosto úžasný a dokonalý dárek ... nedokážu popsat jak velkou radost jsem měla, ale byla obrovská:) Ale fotka bude asi až to bude "hotové", protože se mi to nedaří vyfotit:) A k tomu ještě nádherné bílé růže:-* Začínám přemýšlet o tom, jestli já nemám dokonalého chlapa:) Děkuju ...

1 komentář:

  1. Pavli, krásná kytka, jasně že MÁŠ dokonalého chlapa a já ti ho moc přeju.

    Jo, a šup fotit, jsem zvědavá na ten dárek :-D :-D

    OdpovědětVymazat