středa 23. září 2009

146.den

Všechno nejlepší k narozeninám můj malý kulíšku!!!

... a dnes poprvé do školky ... Tomášek to nesl statečně. Rozhodně víc než já. Já už brečela, když jsem ho převlíkala. Snažila jsem se vypadat před ním jako hrdina, ale moc se mi to nedařilo. Najednou člověk zjistí, že už to není to malé sladké miminko, ale velký kluk ... pusu na rozloučenou jsem si musela ukrást a na schodech si skoro rozbila ústa, páč jsem přes slzy neviděla. Jenom doufám, že brečet budu jenom já a zítra Tomášek půjde se stejným nadšením jako dneska. Zatím bych si já mohla vydělávat jako profeionální plačka:-D Sedím tu a
odpočítávám dobu, kdy pro něj pojedu ... přijdu si najednou taková bezprizorní:)

... vzala jsem foťák a jela trochu dřív, abych "potají" Tomáška vyfotila ve školce na zahradě. Ale hned se na mě vrhly učitelky, co to jako dělám:-D No ny jednu stranu je to srpávný ... co má kdo fotit cizí děti, že? No ale ještě ani nevím, jestli ze dneška budu mít jedinou fotku ...

... Tomášek si prý maličko poplakal, ale jinak dobrý ... v postýlce, když jsem se ho ptala, tak mi říkal, že se mu stýskalo ... jinak zážitek ze školky byl, že šel s holkama na záchod a spadl do mísy:-D

... fotka přesně před 3 lety ... kvalita žádná:(


Žádné komentáře:

Okomentovat