sobota 19. září 2009

142.den

... Tomášek konečně bez teploty!!! Tak strašně moc se těší na oslavu narozenin:) Takže dnešní den se celý točí jen kolem toho:)

... dárků víc jak na Vánoce a dort měl ohromný úspěch:) Z toho jsem měla největší radost já ... za 15 let už mu ho asi tvořit nebudu, páč se obávám, že už to patřičně neocení:-D

... večer jsme byli propuštěni a mohli si vychutnat alespoň krátkou romantickou procházku večerním Pískem ... ale stativ bohužel zůstal doma:( Ale jinak já ve své hlavě mám vyfoceno:)inspirace od Pran (děkuju:) )

3 komentáře:

  1. Týýýýýýjooooo, Pavli, ty seš šikulka!!!! Dort je naprosto excelentní!!

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlí, ten je nádhernej....já na takový tvoření nemám ani odvahu ani trpělivost....

    OdpovědětVymazat
  3. ten dort NEMÁ chybu!!! Šikulka!

    OdpovědětVymazat